فروش برنج
خانه / برنج ایرانی / برنج ایرانی اعلا و خرید عمده آن برای عراق

برنج ایرانی اعلا و خرید عمده آن برای عراق

امروزه با افزایش حجم تولید انواع برنج های ایرانی خرید یک برنج ایرانی اعلا برای کشور های همسایه بسیار آسان تر و راحت تر شده است. از این رو شرکت ما برای افزایش صادرات خود به کشور های همسایه تلاش دارد تا برنج های خوب ایرانی را به مشتریان عرقی این محصول بیشتر معرفی نماید.

برنج ایرانی اعلا

انواع برنج های ایرانی اعلا

با علم بر اینکه در شمال کشور انواع مختلف برنج های ایرانی باکیفیت و اعلا تولید شده و همه ساله در بازار های داخلی ما نیز به فروش می رسند. شما نیز به عنوان یک مشتری برنج صادراتی برای خرید چندین برنج باکیفیت را پیش رو دارید. برنج های ایرانی که برای صادرات بسیار مناسب هستند شامل موارد زیر می باشند.

  1. برنج دمسیاه استخوانی
  2. برنج صدری هاشمی
  3. برنج هاشمی
  4. برنج طارم
  5. برنج حسن سرایی
  6. برنج فجر
  7. برنج شیرودی
  8. برنج عنبربو
برای خرید و آشنایی بیشتر با شرکت ما می توانید وارد شوید

آیا برنج های ایرانی برای صادرات مناسب می باشند؟

برنج های ایرانی بسیار مناسب صادرات می باشند. دلیل این امر ویژگی های منحصر به فرد برنج ایرانی بوده که در نمونه های خارجی و تولید شده در کشور های همسایه وجود ندارد.این درحالی است که برنج های ایرانی دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند. قیمت بالاتر این برنج ها دلایل خاص خودشان را دارد که در ادامه به آن هم اشاره خواهیم کرد اما در اینجا ما فقط به دلیل و ویژگی های برنج های ایرانی نسبت به برنج های خارجی اشاره می نماییم.

تفاوت برنج ایرانی و برنج خارجی

برنج اعلا ایرانی

چرا قیمت برنج های ایرانی نسبت به مشابه خارجی آن بیشتر می باشد؟

برنج های خارجی عموماً تولید کارخانه جات صنعتی و غیر زراعی می باشند. این درحالی است که این برنج ها دارای نشاسته و همچنین انواع ویتامین های کمتری نسبت به برنج های ایرانی می باشند. اما اگر در ویژگی های بالا مشاهده نمایید متوجه خواهید شد که دلیل افزایش و بالا بودن قیمت برنج های ایرانی کیفیت بالای این برنج می باشد و از سوی دیگر نحوه کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی داخلی. به طور مثال در تولید برنج های ایرانی کشاورزان زحمات بسیاری را برای تولید یک برنج درجه یک و اعلا می نمایند و تولید سنتی برنج های ایرانی سبب شهرت بالای آن گردیده است.

برنج ایرانی اعلا
برنج ایرانی اعلا

صادرات برنج ایرانی به عراق

در سال های اخیر و با رشد صادرات کشور ما به کشور های همسایه به خصوص عراق و روسیه این زمینه برای صادرات محصولات زراعی همچون برنج فراهم گردیده است. شرکت ما نیز برای پیش گام بودن در عرصه صادرات انواع محصلات خود توانسته مشتریان عراقی را برای خرید برنج ایرانی ترغیب نماید. اگر شما نیز می خواهید برنج ایرانی اعلا را برای مصرف کشور های همسایه تهیه نمایید کافیست با ما در ارتباط باشید.

برای کسب موفقیت بیشتر در امر صادرات نیاز به یک مشاوره خوب دارید.! میتوانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره ها را برای شما ارائه دهیم.

خرید برنج ایرانی اعلا به صورت عمده

اگر شما می خواهید برنج ایرانی اعلا و باکیفیت را به صورت عمده خریداری نمایید و برای صادرات از آن استفاده نمایید کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین برنج های تولید شده در کشور را به شما معرفی نماییم و با قیمت های روز این محصولات نیز شما را آشنا سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید. شرکت اسپارود مفتخر است که برای صادرات محصولات کشاورزی ایرانی پیش قدم باشد و این محصول را به کشور های منطقه معرفی نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

صادرات برنج ایرانی

صادرات برنج ایرانی به کشور همسایه در سال 98

یکی از بزرگ ترین چشم اندازه های اقتصاد کشور صادرات می باشد که در بخش …

کانال تلگرام