فروش برنج
خانه / برنج گیلان / تولید برنج درجه یک در استان گیلان با کیفیت بالا

تولید برنج درجه یک در استان گیلان با کیفیت بالا

یکی از دغدغه های بسیاری از مشتریان امروزه تولید برنج درجه یک می باشد. با وجود انواع برنج های بی کیفیت خارجی نیاز مشتریان به تهیه یک برنج با کیفیت و اصیل ایراتی امروزه بسیار بیشتر از گذشته شده است. برای اینکه شما بتوانید برنج باکیفیت و درجه یک ایرانی را به راحتی خریداری نمایید کافیست با ما در تماس باشید.

برنج درجه یک به چه برنج هایی گفته می شود؟

تولید برنج درجه یک
تولید برنج درجه یک

شاید به صورت کلی برنج درجه یک به هر برنج باکیفیت و خوش پختی گفته شود اما امروزه بسیاری از روش ها سبب شده تا برنج های بی کیفیت با اضافه نمودن برخی از افزودنی ها یک برنج بی کیفیت تبدیل به برنج اعلا می گردد. اما در اینجا به چند شاخصه برنج درجه یک اشاره می کنیم تا شما برنج درجه یک را راحت تر بشناسید.

ویژگی های برنج درجه یک

از ویژگی های شاخص برنج درجه یک میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • داشتن ظاهر مناسب
  • داشتن عطر بسیار مناسب
  • داشتن رنگ سفید متمایل به گچی
  • پخت بسیار مناسب
  • خشک نشدن به هنگام سرد شدن برنج
  • عطر خوب در هنگام پخت
  • سوا شدن دانه ها در صورت پخت مناسب
  • طعم عالی برنج بعد از پخت

این موارد تنها بخش هایی از یک برنج درجه یک و باکیفیت تولید شده در شمال است که شما با شناسایی این موارد می توانید یک برنج باکیفیت را تهیه و خریداری نمایید.

تولید برنج درجه یک
تولید برنج درجه یک

فروش برنج هاشمی

فروش برنج هاشمی

شما تنها در هفته جاری می توانید یک برنج هاشمی درجه یک را با تخفیف ویزه از سایت ما خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی با ما در تماس باشید.

برنج های درجه یک استان گیلان را می شناسید؟

در استان گیلان حدود 40% برنج تولید شده در کشور همه ساله روانه بازار می گردد که در این میان سهم برنج های درجه یک بسیار بیشتر از سایرین می باشد. استان گیلان با تولید همه ساله انواه برنج های صدری و طارم توانسته است سهم مهمی در تولید برنج درجه یک کشور داشت باشد. برنج های باکیفیت این استان به ترتیب شامل موارد زیر می گردند.

  1. برنج دمسیاه استخوانی
  2. برنج هاشمی
  3. برنج صدری
  4. برنج حسن سرایی
  5. برنچ دم زرد
  6. برنج طارم محلی
  7. برنج طارم سرد
  8. برنج موسی طارم

این برنج های باکیفیت در مناطق مختلف استان گیلان تولید شده و روانه بازار میگردند و از این رو شما میتوانید برنج های درجه یک را در سراسر این استان یافت نمایید.

تولید برنج درجه یک
تولید برنج درجه یک

خرید و تولید برنج درجه یک استان گیلان با کیفیت تضمین شده

ما درا ینجا با تولید انواع برنج های باکیفیت شمال کشور و عرضه مستقیم آنها توانسته ایم سهم مهمی را از فروش برنج های باکیفیت کشور کسب نماییم. به همین جهت شما نیز میتوانید برای خرید آسان تر و همچنین تضمین شده انواع برنج های ایرانی با مشاورین ما در ارتباط باشید تا بهترین برنج های باکیفیت تولید شده در داخل کشور را در کمترین زمان و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام