فروش برنج
خانه / برنج حسن سرایی / عرضه برنج حسن سرایی درجه یک به صورت مستقیم و ارزان

عرضه برنج حسن سرایی درجه یک به صورت مستقیم و ارزان

یکی از بهترین و باکیفیت ترین برنج های تولید شده در شمال کشور برنج حسن سرایی می باشد. عرضه برنج حسن سرایی در همه جای کشور صورت نمی گیرد و این برنج را می توان بیشتر در شمال کشور و در برخی از مناطق خریداری نمود. چنانچه شما نیز قصد خرید این برنج باکیفیت را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

برنج حسن سرایی چه نوع برنجی است؟

عرضه برنج حسن سرایی
عرضه برنج حسن سرایی

یکی از محبوب ترین گونه های برنج صدری برنج حسن سرایی است که دارای کیفیت عطرو  همچنین طعم بسیار بالایی بین برنج های صدری می باشد. این برنج علاوه برنج عطرو طعم عالی دارای ظاهر مناسب و همچنین قدرت ری کشی بسیار مناسب می باشد که سبب شده بسیاری از مشتریان با مصرف این برنج بسیار از آن راضی باشند. برنج حسن سرایی در بخش های به خصوصی از استان های شمال کشت می شود و نمی توان در همه مناطق این برنج را تهیه نمود.

برنج حسن سرایی درجه یک را از کجا خریداری نماییم؟

همانطور که گفته شد مناطق کمی در استان های شمالی این برنج باکیفیت را کشت می کنند که در همین مناطق نیز از لحاظ کیفیت برنج های حسن سرایی می توانند بسیرا از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت باشند. برای خرید یک برنج حسن سرایی خوب و درجه یک شما می توانید مستقیم به این مناطق سفر کنید اما به دلیل تشخیص بسیار دشوار برنج ما این روش را به شما پیش نهاد نمی کنیم. اما مناطق تولید کننده برنج حسن سرایی شامل موارد زیر می باشند.

  1. آستانه اشرفیه
  2. لاهیجان
  3. رشت
  4. لنگرود
  5. رودسر
  6. خمام
  7. لشت نشاء
شناسایی برنج حسن سرایی بسیار دشوار می باشد و اگر تجربه تهیه این برنج را ندارید حتماْ با کارشناسان ما در تماس باشید.

چگونه این برنج را به صورت ارزان تهیه نماییم؟

این برنج جزء برنج های گران قیمت گروه صدری می باشد اما شما می توانید با قیمت مناسبی این برنج را خریداری نمایید به طوری که تفاوت قیمتی چندانی با برنج هاشمی نداشته باشد. برنج حسن سرایی درجه یک اگر در فصل مناسب و از جای مناسب خریداری شود می تواند ارزان و با قیمت مناسب تهیه گردد و نیاز مصرفی و مشتریان شما را به این محصول برطرف سازد. برای اینکه بتوانید مشتریان خود را بیشتر راضی نگه دارید ما پیشنهاد می کنیم که حتماّ از این برنج در فروشگاه خود استفاده نمایید.

عرضه برنج حسن سرایی
عرضه برنج حسن سرایی

ویژگی های برنج حسن سرایی درجه یک چیست؟

از ویژگی های برجسته برنج حسن سرایی که نسبت به سایر برنج های گروه صدری متفاوت است می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • عطر بیشتر نسبت به سایر برنج های صدری
  • قدرت ری کشی بالاتر دانه های برنج
  • سایز دانه های برنج و باریک شدن آن در هنگام پخت
  • سفیدی و ظاهر مناسب برنج حسن سرایی
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

عرضه برنج حسن سرایی با قیمت مناسب

ما در اینجا با عرضه برنج حسن سرایی به صورت مستقیم از کشاورزان به مصرف کنندگان در سراسر کشور می تونیم پل ارتباطی مناسبی برای تهیه انواع برنج های باکیفیت شما باشیم. کافیست با ما در تماس باشید تا شما را در تهیه بهتر برنج مناسب خود و همچنین راهنمایی در توسعه کسب کارتان همراهی نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت های روز انواع برنج های شمال می توایند با ما در تماس باشید..

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام