فروش برنج
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید برنج حسن سرایی به صورت عمده در تهران با بهترین قیمت

خرید برنج حسن سرایی به صورت عمده در تهران با بهترین قیمت

خرید برنج حسن سرایی به عنوان یکی از بهترین برنج های تولید شده در شمال کشور می تواند برای مشتریان تهرانی بسیار مناسب باشد. این برنج با داشتن عطر و طعم بسیار عالی نیاز مشتریان را به خرید یک برنج باکیفیت برطرف سازد. برای خرید بهتر برنج ایرانی می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین برنج های تولید شده در شمال کشور را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایید.

بهترین برنج های ایرانی کدام هستند؟

شاید برای مشتریان شما نیز این موضوع سوال مهمی باشد که بهترین برنج تولید شده در کشور چه برنجی است؟ پاسخ به این سوال بسیار سخت می باشد زیرا بهترین برنج یک صفت نسبی بوده و برای هر کدام از مشتریان می تواند تعریف مختلفی نیز داشته باشد. اما به طور کلی بهترین برنج های ایرانی که توسط کارشناسان به مشتریان معرفی شده است شامل موارد زیر می باشد. برخی از این برنج ها بسیار سخت در شمال کشور یافت می شود و برای خرید آن باید حتماٌ دقت نمایید.

  • برنج دمسیاه استخوانی
  • برنج طارم سرد
  • برنج حسن سرایی
  • برنج موسی طارم
  • برنج راتون
  • برنج دم زرد
برای اینکه این برنج های باکیفیت را به صورت اصل و با قیمت های مناسب خریداری نمایید می توانید با ما در تماس باشید تا با معرفی بهترین برنج ها و عرضه آنها با قیمت های مناسب شما را در تهیه برنج مناسب خود یاری نماییم.

گران ترین برنج های ایرانی

اما برای این برنج های باکیفیت که توسط کارشناسان معرفی شده اند قیمت های بسیار متفاوتی را نیز دارا می باشند. دلیل گران قیمت بودن برنج های ایرانی موارد مختلفی است اما یکی از مهترین این دلایل محصول کمتر برنج های بومی و باکیفیت نسبت به سایر برنج ها می باشد. به طور مثال برای برداشت یک برنج هاشمی در شالیزار ها می تون میزان محصول بسیار بیشتری را تهیه کرد اما برنج های همچون دمسیاه محصول بسیار کمتری را به کشاورز خواهد داد و به همین جهت قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اما گران ترین برنج های ایرانی در سال 98 را می توان موارد زیر معرفی نمود.

  • برنج دمسیاه استخوانی
  • برنج حسن سرایی
  • برنج طارم سرد
  • برنج موسی طارم
  • برنج دم زرد

حسن سرایی بهترین برنج عطری گیلان!

اما در بین برنج های تولید شده در استان گیلان یکی از معطر ترین و بهترین برنج ها که بسیار کمتر از سایر برنج ها کشت می شود برنج حسن سرایی می باشد. برای اینکه برنج حسن سرایی را بهتر از گذشته بشناسید باید یک بار آن را مصرف نمایید. خرید برنج حسن سرایی می تواند نیاز شما را به تهیه یک برنج معطر و باکیفیت برطرف سازد. برنج حسن سرایی از گونه برنج های صدری می باشد و دارای کیفیت پختی و عطری بسیار مناسب تری نسبت به برنج های گونه طارم بوده است از این رو بسیاری از کارشناسان برنج حسن سرایی خوش عطر ترین برنج ایرانی نیز معرفی می نمایند.

برنج حسن سرایی در مناطق مختلفی کشت می شود اما بیشتر شما می توانید این برنج را در استان گیلان تهیه و خریداری نمایید. استان گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان برنج های صدری به خصوص برنج حسن سرایی اصل می باشد که همه ساله برای مشتریان در سراسر کشور و به خصوص در استان تهران این برنج ها ارسال می نمایند.

تشخیص برنج حسن سرایی چگونه است؟

برای تشخیص برنج باکیفیتی همچون حسن سرایی کار سختی پیش رو دارید زیرا برنج حسن سرایی بسیار شبیه به سایر برنج های ایرانی و گروه صدری همچون دمسیاه و هاشمی می باشد و برای تشخیص آن شما باید حتماً یک حرفه ای باشید. به همین جهت برای خرید بهتر برنج های حسن سرایی شما باید فروشگاه های را شناسایی نمایید که این محصول را به صورت اصل و خالص عرضه می نمایند تهیه نمایید. راه حل دیگری نیز برای شما وجود دارد آن هم خرید برنج حسن سرایی بعد از پخت نمونه آن می باشد که کمک می کند شما از اصل بودن ان اطمینان حاصل فرمایید. در هر صورت برای خرید بهتر برنج حسن سرایی و یا هرکدام از برنج هایی که از لحاظ قیمتی بسیار بالاتر از برنج های معمول بازار هستند می توانید با دریافت نمونه خیلی راختر خرید خود را مدیریت نمایید.

ویژگی های برنج حسن سرایی پس از پخت

بعد قبل
اسلاید 1 | داشتن عطر بیشتر نسبت به سایر برنج های گروه صدری
اسلاید 2 | قدرت ری کشی بالا در برنج حسن سرایی
اسلاید 3 |طعم عالی یک برنج مرغوب ایرانی که باعث می شود که شما این برنج را به صورت خالی نیز مصرف نمایید
بعد قبل

قیمت خرید برنج حسن سرایی در گیلان

همانطور که در بالا گفته شد برنج حسن سرایی جزء برنج های با قیمت بالا محسوب می شود و قیمت آن از برنج های معمول همچون هاشمی و طارم بالاتر می باشد. برای اینکه از قیمت روز این برنج در بازار آگاهی کسب نمایید و همچنین برنج های مشابه همچون برنج دمسیاه و برنج طارم را بیشتر بشناسید. قیمت برنج حسن سرایی به کیفیت ظاهری آن نیز مربوط می شود و امکان دارد شما برنج حسن سرایی اصل را گاهاً با قیمت های متفاوت خریداری نمایید. این موضوع نشان دهنده آن است که تهیه و خرید بهترین برنج های تولید شده در کشور کار آسانی نیست و باید حتماً یک کارشناس را در تهیه برنج مناسب خود همراه نمایید.

برنج حسن سرایی از کدام دسته از برنج ها می باشد؟

برنج حسن سرایی یکی از برنج های صدری تولید شده در شمال کشور می باشد که کشاورزان در ساتان گیلان بسیار آن را کشت می کنند. برنج حسن سرایی در سایر شهر ها و استان های شمالی کمتر کشت می شود و می توان بزرگ ترین تولید کننده این برنج را استان گیلان نام برد. به طور کلی برنج حسن سرایی یکی از بهترین و معطر ترین برنج های ایرانی می باشد که بیشتر در شهرهای رشت آستنه اشرفیه لاهیجان و شهر های هم جوار کشت و روانه بازار می گردند. برای اینکه بهتر این برنج را بشناسید حتماً با ما در تماس باشید. برنج حسن سرایی بسیار به کم در استان های دیگر همچون مازندران کشت می شود و این استان ها بیشتر وارد کننده بادام می باشند تا تولید کننده.

مقایسه برنج های گیلان و مازندران

مقایسه برنج های استان گیلان و مازندران کار آسانی نیست. هیچ یک از این برنج ها را شما نمیتوانید به طور یقین به عنوان یک برنج باکیفیت معرفی نمایید بلکه ممکن است در هر استان برنج های بسیار نامی و باکیفیتی همه ساله تولید و روانه بازار گردند. اما از بهترین برنج های تولید شده در استان گیلان و مازندران که می تواند نیاز مشتریان شما را به برنج ایرانی باکیفیت برطرف سازد شامل موارد زیر می باشند.

برنج گیلان

  • برنج دمسیاه استخوانی
  • برنج حسن سرایی
  • برنج هاشمی
  • برنج طارم سرد
  • برنج موسی طارم

برنج مازندران

  • برنج طارم هاشمی
  • برنج سیاه دم
  • برنج طارم دیلمی

خرید برنج حسن سرایی درجه یک آستانه اشرفیه با قیمت مناسب

برای خرید برنج حسن سرایی درجه یک آستانه اشرفیه می توانید با مراجعه به سایت ما و یا ارتباط با مشاوریم ما ابتدا بهترین برنج های تولید شده شمال کشور را شناسایی و پس از دریافت قیمت های روز آنها بهترین برنج ها را خریداری نمایید. شرکت اسپارود با عرضه بهترین برنج های ایرانی و به خصوص عرضه مستقیم و عمده برنج حسن سرایی آستانه اشرفیه به مشتریان بزرگ می توان نیاز بسیاری از عمده فروشان در سراسر کشور و به خصوص در استان تهران را برطرف سازد. برای کسب اطلاعا بیشتر کافیست با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288
کانال تلگرام