فروش برنج
خانه / برنج ایرانی / خرید برنج ایرانی خوب در تورنتو با قیمت

خرید برنج ایرانی خوب در تورنتو با قیمت

آیا به دنبال خرید برنج ایرانی برای صادرات میباشید؟ آیا برنج های ایرانی را نمیتوانید در کشور های دیگر تهیه نمایید؟قیمت های برنج در کشور های دیگر چگونه میباشد؟ چگونه میتوانید برنج مناسبی تهیه نمایید؟

برنج ایرانی خوب

برنج ایرانی یک برنج باکیفیت و درجه یک میباشد. این برنج نه تنها در کشور ما دارای مشتریان عمده بسیاری میباشد بلکه در کشورهای دیگر در منطقه و همچنین دور تر از کشور مان همچون تورنتو در کانادا و یا لندن در انگلستان دارای مشتریان ایرانی و یا خارجی نیز میباشد. برنج ایرانی خوب گونه های مختلفی دارد و شما میتوانید بنا به نیاز خود برنج خود را انتخاب نمایید. در اینجا به گونه های مختلف برنج کشور مان میپردازیم.

انواع برنج ایرانی مخصوص صادرات

  1. برنج هاشمی اعلا
  2. برنج طارم اعلا
  3. برنج حسن سرایی
  4. برنج دمسیاه استخوانی
  5. برنج موسی طارم اعلا
    برنج ایرانی
    برنج دمسیاه
    برنج ایرانی
    برنج طارم
برنج ایرانی
برنج هاشمی

 

 

 

 

 

 

 

این نوع برنج ها که در بالا معرفی شده اند هر کدام دارای کیفیت های مختلفی میباشند اما در یک موضوع با یکدیگر مشترک میباشند و انهم کیفیت بالای آنها میباشد. باید به یاد داشته باشید که برنج های ایرانی با کیفیت دارای پخت بسیار مناسب، نرمی فوق العاده، عطر استسنایی و همچنین طعم بسیار عالی دارند. این ویژگی ها باغث معروفیت بسیار بالای برنج ایرانی در جهان گشته است که ایرانیان ساکن در سایر شهر ها نیز به دنبال تهیه این برنج میباشند.

راه های تهیه برنج ایرانی و دریافت قیمت های روز آن

برنج های ایرانی را شما میتوانید به صورت مستقیم در کشورمان با قیمت های بسیار مناسب تهیه نمایید و همچنین قیمت های روز آن را نیز با مراجعه به سایت ما و همچنین کانال تلگرامی ما تهیه نمایید و یا برای سهولت در کار شما میتوانید به صورت مستقیم در واتس آپ نیز با مشاورین ما در ارتباط باشید تا به راحتی علاوه بر قیمت های روز برنج ایرانی در کشورمان مطلع و از هزینه های ارسال برنج به کشور های مقصد نیز مطلع گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجتبی مقدس نژاد
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09116141142
شماره تلفن ثابت:01342126288

مطلب پیشنهادی

برنج ایرانی اعلا

برنج ایرانی اعلا و خرید عمده آن برای عراق

امروزه با افزایش حجم تولید انواع برنج های ایرانی خرید یک برنج ایرانی اعلا برای …

کانال تلگرام